close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > עיצוב גבות טבעי

    עיצוב גבות טבעי

    הגבות מהוות מסגרת לעיניים ולפנים, וחשיבות סידור הגבות מכרעת למראה הכללי.

    גבות לא מסודרות יוצרות מראה מוזנח ולא נקי, ואילו גבות מטופחות ומותאמות למבנה הפנים הן בעלות יכולת ליצור מראה נקי ומסודר, להדגיש את היתרונות הטבעיים ואת מבנה הפנים.

    בעת מפגש ראשוני, היכרות ולחיצת יד, המראה מופנה לכיוון העיניים, כאשר הגבות הן חלק בלתי נפרד ממה שהמבט קולט ומזהה במעמד זה. עיצוב נכון של הגבות יסייע בקביעת הרושם הראשוני.

    סידור גבות וחשיבותן למבנה הפנים

    אמנם סידור הגבות מושפע לא אחת מטרנדים ואופנות תקופתיות,

    כאשר בתקופות מסוימות בלטו הגבות המעוגלות והדקיקות, בהמשך החליפו אותן הגבות המשולשות והמופתעות וגם ההתייחסות לעובי הגבה זכתה לשדרוג כאשר מטמיעי הטרנדים קבעו כי דק זה לא בהכרח יפה.

    מעבר לאופנה החולפת שמשפיעה גם על עולם עיצוב הגבה, חשוב אף יותר להתאים את הגבה למבנה הפנים.

    הפנים הם כרטיס הביקור אשר הצגתו יוצרת רושם ראשוני, ועיצוב גבות מתאים יסייע ביצירת מראה פנים רך, סימטרי ונעים לעין.

    עיצוב גבות על פי מבנה הפנים- סוגים

    כאמור, השפעת עיצוב הגבות היא מכרעת, וישנה חשיבות גדולה לא רק לסידור הגבות, אלא בעיקר לבחירה בקו עיצובי אשר מותאם למראה הפנים.

    מספר סוגים של מבני פנים וסוג עיצוב הגבות הרצוי להם:

    פנים עגלגלות- פנים עגלגלות יראו סגורות בעיצוב גבה עגול, אך יזכו למראה מאוזן יותר באמצעות עיצוב גבות ישרות אשר מעניקות הארכה מסוימת לצדי הפנים ושוברות את המראה הילדותי.

    פנים מוארכות- פנים מוארכות יזכו לעידון ולאיזון באמצעות גבות בעלות קימור קל וסגירה עגולה, שתביא לריכוך המראה.

    מצח רחב- בעבור נשים בעלות מצח רחב ושטח פנים רב מוטב לעצב גבות משולשות בזווית שאינה חדה יתר על המידה, תוך משיכה של הגבה כלפי מעלה.

    בעבור כל סוגי מבנה הפנים חשוב ליצור גבות סימטריות, מלאות ואחידות. גבה קצרה יותר, האטה בצמיחה, הקרחה, כל אלו יביאו ליצירת מראה לא מאוזן, מבוגר, עייף ולא בריא.

    מעצבת גבות מקצועית לקבלת תוצאה של מראה טבעי

    כאשר הגבה הטבעית חסרה ואינה מאפשרת את עיצוב הגבות הרצוי והמותאם למבנה הפנים, ניתן לבצע השלמה באמצעות איפור קבוע, בשיטת השערה.

    באמצעות שיטה זו מוחדר פיגמנט ייחודי לשכבת הדרמיס העליון של העור, כאשר הפיגמנט מוחדר במספר רב של נקודות ויוצר הדמיה ויזואלית של זקיקי שיער חדשים, אשר משתלבים בשיער הגבה הקיים ומספקים מראה טבעי.

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות