close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > איפור קבוע PMU

    איפור קבוע PMU

    איפור קבוע PMU

    ענף האסתטיקה והיופי נשען על טכנולוגיות חדשניות אשר מספקות מענה למגוון צרכים וליקויים אסתטיים, באיכות גבוהה ובבטיחות מלאה. איפור קבוע הוא בין השירותים המבוקשים בענף, אשר מספק פתרונות אסתטיים, תיקונים לפגמים ונוחות שאין שניה לה לנשים רבות.

    מהו איפור קבוע?

    האיפור הקבוע נשען על האפשרות להחדרת פיגמנטים עמידים של צבע למספר אזורים בפנים, במטרה להדגיש, להעמיק ולהעניק גוונים חיים וצעירים, תוך שמירה על המראה הטבעי של הפנים.

    איפור קבוע, למה ועבור מי?

    האיפור הקבוע מספק מענה לנשים אשר מעוניינות לחסוך בפעולות האיפור היום יומיות שגוזלות זמן ודורשות רכישה קבועה של חומרי איפור יקרים ומתכלים, אולם גם מסייע בפתרון למגוון ליקויים בפנים, דוגמת:

    • טיפול בכתמי פיגמנטציה וצבע עור לא אחיד בפנים.
    • טשטוש צלקות מפציעות, כוויות וצלקות מולדות.
    • צניחת הפנים וטשטוש קווי מתאר ובעיות אנטי אייג'ינג.
    • מראה שפתיים דקיקות, שפתיים לא סימטריות, שפתיים במראה סדוק וצבע חיוור.
    • חידוש וחידוד תווי פנים.
    • מילוי ותיקון מבנה הגבות- גבות דקיקות, מצולקות, קצרות או לא סימטריות.
    • תיקון וטשטוש שפה שסועה.
    • נסיגת שיער.

    כיצד מתבצע הטיפול?

    איפור קבוע לצרכים אסתטיים

    כפי שניתן לראות ניתן לבצע טיפולי איפור קבוע למגוון צרכים, כאשר כולם מוגדרים כצרכים אסתטיים אולם בניהם טיפולי שיקום של ממש לצד טיפולי שיפור ושדרוג המראה. מרבית העוסקות במלאכה יתמקדו בטיפולי איפור קבוע למילוי השפתיים והגבות, לחידוש מראה העור באמצעות שיטת הפודרה, שיטת השערה, איפור קבוע בשפתיים, בטכנולוגיה פשוטה ליישום ובאמצעות צבעי פיגמנט עמידים ואיכותיים, אשר חודרים את שכבת הדרמיס החיצונית ומעניקים תוצאה טובה ועמידה.

    למי מתאימים טיפולי האיפור הקבוע?

    לפני הכל חשוב לדעת שמדובר בטיפול המתבצע בהחדרה של פיגמנט, לעתים דורש יותר ממפגש טיפולי אחד ומותיר תוצאה ארוכת טווח אך לא קבועה דוגמת קעקוע – בו הפיגמנטים המוחדרים תחת העור מיועדים להחזיק מעמד לכל החיים.

    טיפולי איפור קבוע מתאימים לגברים ולנשים. למרות שטיפולי יופי ואסתטיקה בכלל, ואיפור בפרט, מזוהים עם נשים, טיפולי איפור קבוע מספקים מענה גם לגברים אשר מבקשים להדגיש תווי פנים, לתקן פגמים אסתטיים ולמטרות נוספות.

    הטיפול ניתן לביצוע עבור בגירים מעל גיל 18, אולם לרוב מדובר בגיל צעיר בו האלסטיות של הפנים וצבעי העור הטבעי אינם זקוקים עוד לסיוע חיצוני. יחד עם זאת, צעירות רבות מבקשות לבצע איפור קבוע בשפתיים ואיפור קבוע במראה איפור קליל ויום יומי, במטרה לחסוך בפעולות ובעלויות האיפור מדי יום.

    איפור קבוע – האם הוא באמת קבוע?

    כאמור, המונח איפור קבוע מתייחס למראה איפור עדין ופיגמנט המוחדר תחת שכבת העור הראשונה, מה שמספק פתרון לתקופה בת כשישה ועד שניים עשר חודשים כמובן שתלוי סוג עור. לאחר כשישה חודשים הפיגמנט יתחיל לדהות בהדרגה ועד לחזרה למראה ולצבע הטבעי.

    לעובדה שהאיפור הקבוע מספק מענה לזמן מוגבל בלבד ישנם יתרונות רבים, בניהם אפשרות לשינוי בסגנון ובמראה מדי תקופה ואפשרות לתיקון איפור קבוע שלא צלח.

    שיטות ואזורי טיפול לאיפור קבוע 

    השיטות הנפוצות והמובילות לטיפולי איפור קבוע:

    איפור קבוע בשיטת השערה

    איפור קבוע בשיטת השערה מיועד לתיקון מראה הגבות, להשלמת גבה חסרה או היווצרות חורים בגבה, לתיקון מראה גבות לא סימטריות, לגבות דלילות וחסרות.

    בעבר תיקון מראה הגבה בוצע באמצעות קעקוע בלבד, מה שהעניק למטופלת מראה מצועצע ולא טבעי. איפור קבוע בשיטת השערה משלב פיגמנט בצבע זהה לצבע השערה הקיימת, ולמעשה משלים את הגבה למראה טבעי.

    הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר חשמלי, כאשר בראש המכשיר מצויה מחט דקיקה הטבולה בפיגמנט הרצוי, ובפעולה עדינה אשר יוצרת קווים דקיקים של שיער ומראה שיער, ברמת דיוק גבוהה במיוחד.

    איפור קבוע לשפתיים 

    איפור קבוע בשפתיים

    איפור קבוע לשפתיים הוא בין טיפולי האיפור הקבוע המבוקשים, ומתבצע בשיטת פיגמנט שפתיים.

    שיטה זו מתבצעת באמצעות המכשיר דמוי עט, תוך תכנון ובחירה מדוקדקת של צבע השפתיים, והחדרת הפיגמנט בצורה מדויקת ובתצורת פיקסלים- מילוי נקודתי של טזורים קטנים בשיטת אומברה.

    כמות הצבע המוחדרת אינה אחידה על פני כל השפה, כי אם מותאמת למצב כל פיקסל ופיקסל בה, מה שיוצר מראה טבעי ומעודן, ושפתיים מלאות בצבע טבעי, חי וצעיר.

     

     

    איפור קבוע בשיטת הפודרה

    איפור קבוע בשיטת הפודרה מיועד אף הוא לטיפול בגבות פגומות, דלילות או חסרות, אלא שבשיטה זו לא מתבצעת שיטת המשכיות של השערה הקיימת, כי אם יצירת הצללה ביחס לגבה הקיימת אשר יוצרת מראה המשכי וטבעי באמצעות החדרת פיגמנט מותאם.

    הבחירה בשיטת האיפור הקבוע לגבות תלויה במצב הגבה ובהעדפת המטופלת.

    סוגי פיגמנט

    בבחירת סוג הפיגמנט יש לתת את הדעת לא רק על הצבע שהוא מספק, אלא גם על עמידות הפיגמנט, אופן ומראה הדהייה שלו וחשוב יותר מכל: איכות הפיגמנט ובטיחותו לעור.

    הפיגמנטים המובילים והבטוחים כיום בענף האיפור הקבוע הם פיגמנטים המתבססים על מינרליים טבעיים, מתמזגים בקלות תחת העור, בטוחים ועמידים.

    מי מוסמך לבצע טיפולי איפור קבוע?

    טיפולי איפור קבוע אינם דורשים ידע מקצועי, ולמעשה יכולים להתבצע על ידי מטפלים ומטפלות מתחום האסתטיקה והטיפוח, אשר עברו קורס והכשרה מתאימה במוסדות מוכרים בישראל.

    תהליך הלמידה יכלול זיהוי ואבחון של ליקויים ומצב הפנים, שימוש בטכנולוגיה, היכרות עם סוגי פיגמנט וניסיון מעשי.

    בבחירה של מטפל/ת לצורך טיפולי איפור קבוע יש לוודא כי קיים ניסיון באיפור קבוע בכלל, וניסיון בטכנולוגיה הרצויה בפרט, שכן ישנן שיטות איפור קבוע שמצריכות הכשרה נפרדת וייעודית.

    יש לוודא כי המחיר כולל ביקורת ותיקונים על פי צורך.

     

    לחזרה לעמוד הבית לחצי כאן

     

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות