close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > גבות בשיטת הפודרה

    גבות בשיטת הפודרה

    שיטת הפודרה המוכרת גם בשם הצללת גבות היא בין השיטות המובילות לעיצוב גבות קבוע במראה טבעי.

    נשים בעלות גבות דקיקות, חסרות, קצרות ובעלות מראה גבות שקוף, מחפשות ללא הרף אחר הטכנולוגיה והשיטה שתביא למילוי הגבות וליצירת מראה גבות בעלות נוכחות הניתנות לעיצוב בקלות, ולהתאמה למבנה הפנים. עיצוב גבות הוא צורך לצד טרנד אופנתי, כאשר חשיבות עיצוב הגבות והשפעתן על מראה הפנים היא מכרעת.

    בעבר נהוגות היו שיטות לאיפור הגבות או ליצירת מראה גבה קבועה באמצעות קעקוע. מראה זה היה מראה מצויר ולא טבעי, נותר לכל החיים ולא אפשר שינוי בעיצוב הגבה במקרה הצורך, ועל כן נדרש לחלופות מתקדמות יותר. 

    מהי שיטת הפודרה?

    מילוי גבות שיטת פודרה הוא מסדרת שיטות האיפור הקבוע, ומתבסס למעשה על ההצללה שנוצרת על הגבה, מה שמסייע הן במילוי של הגבה והן ביצירת מראה המשכי, טבעי ורך. הפרוצדורה מתבצעת ע"י החדרת מחט עדינה אל העור, שמפזרת פיגמנט עדין , אשר ממלא את הגבה בפודרה במראה מוצלל וטבעי.

    יתרונות של שיטת הפודרה

    בין כלל השיטות הקיימות בענף האסתטיקה למילוי ולעיצוב גבות, גבות בשיטת הפודרה זוכה להצלחה ולפופולריות בזכות מגוון יתרונות שהיא מספקת:

    טיפול מהיר- הטיפול מתבצע במהירות,  ונדרשים שני טיפולים לחיזוק ולהשלמה של מראה הגבה הרצוי.

    עלות- עלות הטיפול תואמת איפור קבוע בשיטת השערה וטיפולים מתקדמים אחרים.

    התאמה- מתאים לכל סוגי הגבות, גווני השיער והליקויים, לרבות למילוי חוסרים נקודתיים של שיער בגבה.

    מראה טבעי בזכות ההצללה העדינה והמשיחה של המחט ברפרוף מעל פני העור מתקבל מראה טבעי והשתלבות עם השערות הקיימות בגבה ולא מראה מצויר או מצועצע.

    כאב- טיפול בהצללה בשיטת הפודרה אינו כרוך בכאב ואינו דורש החלמה או הסתגלות מכל סוג.

    שיטה זו עומדת לצד שיטות נוספות דוגמת שיטת השערה ושיטת מיקרובליידינג אשר משמשות למילוי גבות קבוע וליצירת מראה טבעי. בבחירה בין השיטות מוטב להיוועץ באנשי המקצוע הנכונים, תוך בחירה בשיטה יעילה ומותאמת, על פי סוג עור הפנים, מצב הגבה וצרכי המילוי וכמובן העדפה אישית ותקציב. חשוב לעבוד עם מכון מקצועי ומנוסה המחזיק במספר סוגי טכנולוגיות ומקפיד על עבודה במיומנות, מקצועיות וסטריליות. 

    המלצות על הקליניקה:

    מידע נוסף על שיטת השערה

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות