close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > גבות בשיטת השערה

    גבות בשיטת השערה

    מהי שיטת השערה?

    שיטת השערה נועדה לתת מענה לנשים עם גבות במראה דליל, גבות לא אחידות, חוסר סימנטריות, גבות מקריחות, גבות נפולות ופגמים נוספים. השיטה מתבצעת  בהזרקת פיגמנט לשכבה הדרמיס העליונה בעור, וכוללת שימוש בידית ייחודית המאפשרת חדירה בנקודות שונות בו זמנית, ויצירת מראה של זקיקי שיער טבעיים. שיטת השערה עושה שימוש בשיער הגבה הקיים אשר משתלב בפיגמנט המוחדר לעור, ויחד הם יוצרים מראה טבעי ונאה.

    יתרונות של עיצוב גבות בשיטת השערה

    בעבר נהוג היה למלא גבות חסרות באמצעות קעקוע, ציור של תצורת הגבה מעל העין. שיטה זו סיפקה מענה ועמידות ארוכת שנים, אולם המראה הלא טבעי היה ניכר ובולט לעין. היתרון הבולט של מילוי גבות בשיטת השערה הוא המראה הטבעי. בזכות החיתוך וההזרקה במספר רב של נקודות על פני שטח קטן המראה המתקבל אינו של הצללה אחידה, אלא של זקיקי שערות בודדות אשר משתלבות לצד שיערות הגבה הקיימות ומתמזגות בהן.

    יתרונות נוספים של מילוי גבות בשיטת השערה על פני שיטות אחרות:

    • מראה מסודר ונקי דרך קבע
    • מראה גבות מודגשות, בריאות והדגשת הבעות הפנים
    • עמידות לתקופה ארוכה
    • טיפול מהיר ובטוח

    אם גם את רוצה כל בוקר לקום, להסתכל במראה ולהתפעל מגבות מושלמות ,

    צרי קשר ליעוץ ראשוני ללא עלות ויחד נתאים עבורך גבות במראה טבעי וחושני. 073-753-3555

    כמה זמן זה מחזיק

    החדרת הפיגמנט בשיטת השערה מתבצע אל השכבה העליונה של העור, השכבה הפפילרית של הדרמיס, באופן בטוח ושאינו פולשני. שכבת עור זו נוטה לחילוף תאים בתקופה בת שלוש ועד חמש שנים, שזו תקופת הזמן בה הפיגמנט יישחק וייעלם לחלוטין. יחד עם זאת, חילוף חלקי של התאים אשר יבוא לידי ביטוי בדהיית הפיגמנט והיחלשות מראה הגבה יתרחש כעבור שמונה חודשים ועד שנה- תלוי בסוג העור ובכמות הפיגמנט שהוזרקה אליו. מדי תקופה זו ועם היחלשות בפועל של הפיגמנט ופגיעה במראה הגבות המלא והבריא, מומלץ להגיע ולבצע חידוש בשיטת השערה, על מנת לשמר את התוצאה לאורך זמן. 

     

    שיטת השערה – מיכשור חשמלי

    בשונה משיטת המיקרובליידינג המתבצעת באמצעות מכשיר ידני, איפור קבוע בגבה בשיטת השערה מתבצע באמצעות ידית חשמלית, במכשיר מתקדם טכנולוגית, ומספק רמת דיוק, עומק ובטיחות. חשוב לבצע את הטיפול במכון מקצועי ומנוסה. את ההזרקה יש לבצע על ידי קוסמטיקאית  בעלת תעודת טכנאי וחברה בארגון המיקרופיגמנטציה, ובאמצעות כלים חד פעמיים בלבד.

    רמת הסטריליות חשובה במיוחד לתוצאה בטוחה, למניעת זיהומים והחדרת חומרים זרים לעור. 

     

    המלצות עיצוב גבות שיטת השערה

     

     

      רוצה לפרגן בביקורת טובה עליי ? 🙂 לחצי כאן

     

     

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות