close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > הרמת ריסים מחיר

    הרמת ריסים מחיר

    קצת על הרמת ריסים

    מבין טיפולי האסתטיקה השונים, הרמת ריסים הוא טיפול הנותן מענה לטווח קצר יחסית, לתקופה בת מספר שבועות, ויחד עם זאת בשל נגישות הטיפול הן בזכות המחיר הנוח, זמן הטיפול הקצר וההליך נטול הסיכונים ותופעות הלוואי- הוא הפך למבוקש במיוחד ומספק מענה לנשים רבות בשדרוג מראה הפנים.

    הרמת ריסים כוללת הפרדה, הדגשה, עיבוי ומשיכה של הריסים כלפי מעלה, כמו גם צביעה והדגשה של הריסים בפיגמנט מינרלי טבעי וייחודי. הדגש בטיפול הרמת ריסים הוא על טיפול בריסים הטבעיות, ללא תוספות או הלחמות. 

    הטיפול אורך מעט פחות משעה, מתבצע ללא צורך בהרדמה או באלחוש, ללא כאב וללא סיכון. במהלך הטיפול המטפלת תמרח על הריסים חומרים שונים, במספר שלבים, שיביאו לקביעת תצורת הריסים, ההרמה והעיקול שלהם,  ריכוך הריסים לתחושה נעימה ולמראה טבעי וצביעה שלהם. 

    לאחר הטיפול מומלץ להימנע מחום קיצוני שעשוי להשפיע על הרכב החומרים.

    יתרונות הרמת ריסים

    הרמת ריסים ניתן לבצע באופן קבוע כחלק משגרת הטיפוח והיופי, או באופן נקודתי לכבוד אירוע חשוב וחגיגי במטרה להיראות טוב במיוחד.

    בין יתרונות הטיפול:

    • בטוח ליישום
    • מראה טבעי ונשי
    • עמיד לתקופה בת מספר שבועות
    • חוסך את הצורך והמשאבים הכרוכים בטיפוח ובאיפור יום יומי.

    כמה עולה הרמת ריסים

    הרמת ריסים מתבצעת על ידי מטפלות מתמחות בשיטת העבודה, כאשר העלות חופשית ואינה מפוקחת.

    יחד עם זאת, טווח המחירים האמורים לטיפול הרמת ריסים יעמוד על 300-450 ₪. כאמור הטיפול צפוי להחזיר מעמד לתרופה בת כארבעה ועד שישה שבועות.

    חשוב לציין שעלות הרמת ריסים מושפעת מן המומחיות והניסיון של המטפלת וכן מאיכות החומרים בהם היא עושה שימוש. הרמת ריסים בעלות נמוכה מן הטווח הנמוך שצוין עשויה להצביע על איכות חומר ירודה ועמידות קצרה יותר.

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות