close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > מהי שיטת השערה?

    מהי שיטת השערה?

    שיטת השערה היא שיטה מוכרת בישראל כעשור, ונשענת על טכנולוגיות חדשניות מכשור מתקדם וחומרי החדרה איכותיים. במסגרת שיטת השערה ניתן לבצע מילוי חלקי או מלא לגבות דלילות, מצולקות, קרחות בגבות, ושאר תחלואות שיוצרות מראה גבה מבוגר, נפול, עייף ולא בריא. בעוד שבעבר נהוג היה לבצע הזרקת אחידה של פיגמנט, מה שיצר קעקוע בתצורת גבה, שיטת השערה מתבצעת תוך החדרת פיגמנט נקודתית במספר רב של נקודות, ומדמה למעשה את מראה הגבה הטבעית.

    שיטת השערה יוצרת הדמיית זקיקי שיער על העור, באמצעות ידית הזרקה חדשנית אליה המפעילה מחט חד פעמית ומיקרו דקיקה. המחט מגיעה בשלל צורות וגבהים שונים. המחט  מאפשרת יצירת הדמיה בהתאם לעובי השערה וכיוון הצמיחה.

    למי מתאימה שיטת השערה בגבות?

    לפני הכל נשבור סטיגמה ידועה: מילוי גבות בשיטת השערה יכול להתאים לנשים ולגברים כאחד. בשל ההבדלים ההורמונליים גברים פחות סובלים מדילול שיער, בגבות ובכלל, אולם במקרה הצורך השיטה מתאימה ומספקת מענה לכל מי שסובל ממראה גבות נפול, גבות דלילות וחסרות חיות, גבות לא סימטריות, הקרחה בגבות וחוסר יכולת ליצור מסגרת אסתטית ומרשימה לפנים באמצעות הגבות.

    שיטת השערה עושה שימוש בשער הגבה הקיים ומוסיפה עליו באמצעות החדרת פיגמנט בצבע זהה, מה שיוצר את המראה הטבעי והמרשים.

    כמה זמן אורך הטיפול?

    מילוי גבות בשיטת השערה אורך לרוב כשני מפגשים טיפוליים, כאשר כל טיפול יארך כשעתיים ועד שלוש שעות. לאלה יקדים מפגש תשאול, תיאום ציפיות ותכנון שיטת הפעולה, שיבטיח הדמיה אופטימלית והתאמה לרצון ולצורך של המטופל/ת.

    זמן הטיפול עשוי להשתנות בין מטופלים שונים בהתאם לעובי הגבה הקיים, לתוצאה הרצויה, לצבע העור ולצבע השיער, לצפיפות ולאלמנטים אחרים.

    האם זה כואב?

    שיטת השערה מתבצעת באמצעות החדרת הפיגמנט על ידי מכשיר חשמלי אל שכבת העור. מטבע הדברים צפויה רגישות מקומית, אולם הטיפול מתבצע על פי צורך במריחת משחת אלחוש היוצרת תחושת נימול והרדמה מקומית, ואינו כרוך בכאב, כי אם באי נוחות קלה בלבד.

    לאחר הטיפול תיתכן רגישות מקומית, וצורך בקירור האזור באמצעות משחה מתאימה, אולם מדובר ברגישות מקומית בלבד, ואין כל צורך בתקופת החלמה.

    האם כל אחת יכולה לעשות את הטיפול?

    טיפול ומילוי גבות באמצעות שיטת השערה הוא אינו טיפול פולשני, ואין בו כל גורם של סכנה. יחד עם זאת, מדובר בטיפול שעשוי לעורר רגישות ותגובה אלרגית ועל כן בעלי רגישויות ומחלות דוגמת הרפס כרוני, סוכרת, בעלי מחלות עור ו/או נוטלי מדללי דם, נדרשים לייעוץ מוקדם ולאישור הרופא המטפל. במקרים מסוימים בעבור אלה יידרש טיפול תרופתי מוקדם בטרם ביצוע הטיפול.

    חשוב לעדכן את הגורם המבצע בנוגע לכל רגישות, תרופות קבועות, אלרגיה או חולי בטרם ביצוע הטיפול.

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות