close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > מה ההבדל בין מיקרובליידינג לשיטת השערה?

    מה ההבדל בין מיקרובליידינג לשיטת השערה?

    פתרונות למילוי ולחידוש מראה הגבות קיימים בענף האסתטיקה מזה שנים, כאשר הפופולריים והבולטים שבין הפתרונות הללו הם שיטת מיקרובליידינג ושיטת השערה. על פניו מדובר בשתי שיטות דומות במיוחד, כאשר בשתיהן המטרה היא מילוי, הרמה, חידוש ויצירת מסגרת לפנים באמצעות עיצוב מחדש של הגבה.

    שתי השיטות מיועדות עבר בעלות גבות דלילות, קרחות בגבות, חוסר סימטריה, ותחלואות אחרות של הגבה. שתי השיטות הן שיטות מילוי של הגבה, אשר מסתייעות בשיער הטבעי, ובאמצעות הזרקה עדינה של פיגמנט בצבע זהה, היוצר הדמיה של זקיק שערה, ומספק מראה גבה עשירה ומלאה.

    ההבדל היחיד הוא למעשה במכשיר, כאשר בשיטת השערה מדובר במכשיר חשמלי שיש הגורסים שהוא מדוייק יותר, ובשיטת המיקרובליידינג במכשיר ידני.

    כמה זמן אורך הטיפול בשיטת השערה?

    בשתי השיטות נדרשים בממוצע שני מפגשים לצורך מילוי הגבה והגעה לתוצאה הרצויה, וזאת לאחר מפגש שיכלול תשאול רפואי, בדיקה, תכנון והדמיה. זמן הטיפול עשוי להשתנות בהתאם לצרכי המטופל/ת, כמו גם כמות הטיפולים. במקרים ייחודיים ידרשו שלושה מפגשים, ליצירת התוצאה והמראה אופטימלי.

    האם הטיפול כואב?

    החדרת הפיגמנט לעור בשיטת השערה אינו מתבצע בדרכים פולשניות, וחודר לשכבה שטחית יחסית של העור,  ועל כן אינו כרוך בכאב. יחד עם זאת, תיתכן רגישות מקומית, עקצוץ ואף תחושת אי נוחות, בעת ביצוע הטיפול ובשעות שלאחריו. במעמד הטיפול ניתן לעשות שימוש במשחות מאלחשות להקלה, ועם סיום הטיפול במשחות מקררות בעלות אחוזי שומן ולחות גבוהים, שגם מקלים על הרגישות וגם מסייעים בספיגת הפיגמנט בעור בצורה מיטבית.

    לכמה זמן זה מחזיק?

    בשונה מקעקוע, בו מוזרק הפיגמנט אל עומק שכבות העור, החדרת הפיגמנט בעת מילוי גבה בשיטת השערה ובשיטת המיקרובליידינג היא החדרה על גבי הדרמיס העליון בלבד. תאים אלו נוטים להתחלף לחלוטין מדי כשלוש ועד חמש שנים, התקופה בה תיעלם תוצאת הטיפול לחלוטין. עם זאת, כבר אחרי כשמונה חודשים עד שנה, בעקבות התחדשות חלק מן התאים, ניתן יהיה לראות ירידה באיכות ובמראה, דהייה של הצבע, ויעלה הצורך בחידוש הטיפול.

    חשוב לבצע את הטיפול אל מול קוסמטיקאית מיומנת ומוסמכת, עם יכולת לבצע את ההתאמה המיטבית לעור המטופל/ת ולצרכי הגבה.

    אם גם את רוצה כל בוקר לקום, להסתכל במראה ולהתפעל מגבות מושלמות ,
    מעוניינת ביעוץ ראשוני ללא עלות?
    צרי איתי קשר לתיאום 0545915113 אפרת ❤
    למידע נוסף על שיטת השערה

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות