close
מעוניינת בגבות מושלמות ? צרי קשר

    בית > שיטת הפודרה לגבות

    שיטת הפודרה לגבות

    שיטת הפודרה לגבות היא הליך טיפולי בגזרת האיפור הקבוע, אשר עושה שימוש בהחדרת פיגמנט לגבה, תוך שימוש בהצללה עדינה ומשחקי הצללה ליצירת המראה הטבעי. שיטה זו היא מהירה ופשוטה ליישום .

    השיטה מדמה את השימוש הקבוע בצלליות איפור, למילוי של הגבות, הארכה שלהן, הסתרת חורים וחסרים בגבה ויצירת מראה סימטרי ואחיד, אלא שהיא מתבצעת בשיטת טיפול ייחודית המאפשרת החדרה של הפיגמנט תחת העור וקבלת תוצאה אחידה לאורך זמן.

    מי יכולה לבצע טיפול בשיטת הפודרה לגבות?

    הטיפול מותאם לנשים, מעל גיל 18, ללא מחלות רקע או מחלות כרוניות (במקרה של מחלה או ספק רפואי יש להיוועץ ברופא בטרם פניה לטיפול), אשר מבקשות למלא, להאריך, להדגיש ולהשוות את הגבות.

    הטיפול אינו מיועד לנשים בהיריון, ויש להמתין עד לאחר הלידה לצורך ביצועו, בשל סיכוני התפתחות אלרגיה או זיהום.

    נשים בעלות עור מגורה- מוטב לטפל בעור ובגירוי באמצעות טיפול מבוקר אצל רופא עור, בטרם ביצוע טיפולי איפור קבוע מכל סוג.

    עיצוב מראה הגבה בטרם ביצוע החדרת הפיגמנט

    הגבות הן המסגרת לעיניים, ומיקומן בפנים גורם להן להיות בעלות השפעה מכרעת על הנראות הכללית. עיצוב גבות באמצעות שיטת הפודרה לגבות לא יכול להתבצע באמצעות ניסוי וטעיה, ומאפרות מקצועיות יספקו ללקוחה מדידה מקצועית באמצעות סרגלי פנים של הגבות, הטמעת הנתונים בתוכנת הדמיה ייחודית, ויצירת הדמיה לתוצאה הרצויה שתכלול את עובי הגבה, עומק הקימור, האורך והצבע. בהתאם לכל אלה תבצע המאפרת את הטיפול והחדרת הפיגמנט, ביד מקצועית ומנוסה ובטכנולוגיה מתקדמת.

    לחזרה לעמוד הבית לחצי מכאן

    הקליניקה שלך לעיצוב גבות והרמת ריסים

    צרי קשר וקבלי ייעוץ והתאמה אישית ללא התחייבות